Müşterilerimizin ihtiyaç ve beklentilerini tam olarak karşılayan bir anlayış içerisinde hizmet sunup, müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutmayı hedefleyen bir firma olarak;
- Müşterilerimizden gelen tüm geri bildirimleri alabileceğimiz süreçler tasarlamayı,
- Müşteri geri bildirimlerini yasalara ve regülatif şartlara uygun, objektif ve şeffaf bir şekilde ele almayı ve çözümün odağına her zaman müşteri memnuniyetini koymayı,
- Müşterilerin; talep, öneri ve şikâyetlerini tüm iletişim kanallarından kolaylıkla iletebileceği erişilebilir bir şirket olmayı,
- Müşterilerin bilgilerini gizlilik prensibi gereği koruma altına almayı,
- Müşteri memnuniyetinin sürekliliğinde önem arz eden çalışan memnuniyeti için çalışmayı,
- Müşteri memnuniyetini artırmak amacıyla yenilikleri takip ederek gerekli alt yapıyı kurmayı,
- Müşterilere güler yüzlü, hızlı, kesintisiz, kaliteli ve sürekli hizmetler sunmayı,
- Müşteri yönetimi dâhil tüm süreçleri müşteri odaklılık çerçevesinde sürekli iyileştirmeyi, taahhüt ederiz.
Genel Müdür